Olen lukenut jostain että Kisse-kirjasarjassa olisi tulossa vielä neljäs kirja nimeltä Viiden tähden kisseä. Onko se totta? Se olisi tulossa vasta 2009.

Kysytty

Olen lukenut jostain että Kisse-kirjasarjassa olisi tulossa vielä neljäs kirja nimeltä Viiden tähden kisseä. Onko se totta? Se olisi tulossa vasta 2009.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kustantajan nettisivulla ja ensi syksyn esitteessä kyllä sanotaan, että Koppakuoriaiskevät (Kisse 3) on sarjan päätösosa, ja se ilmestyy syyskuussa 2008.