Olen lukenu kirjan Lohikäärmen prinsessa ja olen kuullut että siitä on muitakin osia. Kirja on vähän vanhempi, joten niitä ei ole näkynyt kaupoissa ja…

Kysytty

Olen lukenu kirjan Lohikäärmen prinsessa ja olen kuullut että siitä on muitakin osia. Kirja on vähän vanhempi, joten niitä ei ole näkynyt kaupoissa ja kirjastossa olen nähnyt vain ensimmäisen ja kolmannen osan. Haluaisin tietää muidenkin osien nimet, joka helpottaisi niiden löytämistä. Kirjailijaa en muista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sarja on Patricia Wreden Lumotun metsän kronikat-sarjaa.
1) Lohikäärmeen prinsessa 2001
2) Lohikäärmeen etsintä 2001
3) Lohikäärmeen retkikunta 2002
4) Lohikäärmeen kummilapsi 2002

sisältää nämä 4 kirjaa ja ne on luokiteltu Fantasia-kirjallisuudeksi, meillä Rikhardinkadun kirjastossa ne löytyvät Satufantasia-hyllystä.