Olen lainannut Turun pääkirjastosta kirjan ja kysyn että voinko palauttaa sen Runosmäen kirjastoon vai pitääkö palauttaa aina sinne mistä on lainattukin?

Kysytty

Olen lainannut Turun pääkirjastosta kirjan ja kysyn että voinko palauttaa sen Runosmäen kirjastoon vai pitääkö palauttaa aina sinne mistä on lainattukin?

Vastaus

Vastattu

Vaski-kirjastoissa voit palauttaa kirjan mihin tahansa Vaski-kirjastoon, myös Runosmäkeen.