Olen lainannut/lukenut James Rollinsin "Sigma force" sarjasta neljä ensimmäistä opusta englanniksi,mutta nyt en tunnu helmetistä löytävän sarjan kaikka…

Kysytty

Hei. Olen lainannut/lukenut James Rollinsin "Sigma force" sarjasta neljä ensimmäistä opusta englanniksi,mutta nyt en tunnu helmetistä löytävän sarjan kaikka seuraavia osia. Sarjan osat on suositeltu lukea kronolgisessa järjestyksessä. Lainaan nyt osan 6., löytäisittekö minulle miel. englanniksi osat 5. ja 7. ja valmiiksi tietoa jo muidenkin osien saatavuudesta touko kesäkulle.

SIGMA Force series Edit
1. Sandstorm (2004)
2. Map of Bones (2005)
3. Black Order (2006)
4. The Judas Strain (2007)
5. The Last Oracle (2008)
6. The Doomsday Key (2009)
6.5 The Skeleton Key (2011) [e-book short]
7. The Devil Colony (2011)
7.5 Tracker (2012) [e-book short]
8. Bloodline (2012)
9. The Eye of God (2013)
10. The Sixth Extinction (2014)
10.5 "The Midnight Watch" (2015) [e-book short]
11. The Bone Labyrinth (2015)[30]
11.5 "Crash and Burn" (2016)
12. "The Seventh Plague" (Nov 2016)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,
Kyseistä kirjaa 5. The Last Oracle löytyy Helmet-alueelta yksi kappale
venäjänkielisenä. Pirkanmaan PIKI-kirjastoista löytyy 1 kpl eng. Kirja numero 7. Tracker löytyy venäjäksi yksi kpl. Ei Helmet alueella eng.
Tarkistin myös verkkokaupoista mm. Amazon.com ja AdLibris myyvät melko kattavasti ao. kirjailijan kirjoja. Hinnat vaihtelevat 10 €:n molemmin puolin.