Olen lainannut kirjan, jossa eräpäivä 29.12., eikä uusimiskertoja jäljellä. Kirja kuitenkin jäi pk-seudulle eikä sitä ole mahdollista saada sieltä ennen…

Kysytty

Olen lainannut kirjan, jossa eräpäivä 29.12., eikä uusimiskertoja jäljellä. Kirja kuitenkin jäi pk-seudulle eikä sitä ole mahdollista saada sieltä ennen tammikuun noin puoli väliä. Kuinka myöhästymismaksu kertyy, tai onko tässä tilanteessa sovittavissa vielä yhtä uusimiskertaa jos varauksia ei ole?

Vastaus

Vastattu

Kirjojen eräpäiviä on pidennetty koronarajoitusajan yli, tässä tapauksessa yli tammikuun puolivälin. Tarkan eräpäivän saat katsomalla osoitteessa helmet.fi  - kirjaudu - kirjastokortin numero ja pin-koodi - omat tiedot - lainat.

Tai voit ottaa yhteyttä kirjastoon ja kysyä.