Olen lainannut kirjan Helsingin kaupunginkirjastosta. Asun kuitenkin kesän Hämeenlinnassa. Onko mahdollista palauttaa kirja Hämeenlinnan kirjastoon?

Kysytty

Hei. Olen lainannut kirjan Helsingin kaupunginkirjastosta. Asun kuitenkin kesän Hämeenlinnassa. Onko mahdollista palauttaa kirja Hämeenlinnan kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikäli olet lainannut kirjan Helsingistä Helsingin kaupunginkirjaston kortilla, et voi palauttaa sitä Hämeenlinnaan, vaan sinun on toimitettava se itse Helsinkiin.

0 ääntä

Kommentit

Voi toimittaa Vantaallekin. Ei tarvitse toimittaa itse: palauttaja voi olla joku toinenkin, jolla sattuu olemaan käyntiä Helsingissä, Vantaalla tai Espoolla.