Olen kuunnellut äänikirjoina Leena lehtolaisen sarjaa. Mikähän tulee Kuoleman Spiraalin jälkeen? Olisin kyllä kiitollinen jos saisin listan järjestyksessä…

Kysytty

Hei,
olen kuunnellut äänikirjoina Leena lehtolaisen sarjaa. Mikähän tulee Kuoleman Spiraalin jälkeen? Olisin kyllä kiitollinen jos saisin listan järjestyksessä jäljellä olevista :)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Kuoleman Spiraalin jälkeen tulee Tuulen puolella. Seuraavat kirjat sarjassa ovat: Ennen lähtöä, Veren vimma, Rivo satakieli, Väärän jäljillä, Minne tytöt kadonneet ja Rautakolmio. Kirjat ovat saatavissa myös äänikirjoina Hämeenlinnan kirjastosta,
terv. Ulla Hämäläinen-Pelli