Olen kuullut että Richard Bransonin elämäkertaa olisi myös suomenkielisenä olemassa. Itse olen netistä etsimällä löytänyt vain englanninkielisiä kirjoja…

Kysytty

Hei! Olen kuullut että Richard Bransonin elämäkertaa olisi myös suomenkielisenä olemassa. Itse olen netistä etsimällä löytänyt vain englanninkielisiä kirjoja. Etsinkö turhaan,eli onko Bransonia käsitteleviä kirjoja (mitään niistä) koskaan edes suomennettu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti yhtään ainoata Richard Branson -aiheista kirjaa ei ole toistaiseksi suomennettu ja julkaistu tai kirjoitettu suoraan suomeksi. Englanniksi on tarjolla useita kirjoja, myös Bransonin omat muistelmat, suomeksi ei ensimmäistäkään.

Heikki Poroila