Olen kuullut että kirjastoissa voisi koota isoa palapeliä, voi tulla ja koota yhdessä toisten kanssa, lähteä ja palata joskus taas. Missähän tällaista…

Kysytty

Hei,
olen kuullut että kirjastoissa voisi koota isoa palapeliä, voi tulla ja koota yhdessä toisten kanssa, lähteä ja palata joskus taas.
Missähän tällaista toimintaa. ainakin on ollut, yksi palapeliystävä kertoi käyneensä.

Vastaus

Vastattu

Vantaan kirjastoista yhteiskoottava palapeli löytyy Martinlaakson kirjastosta. Myös Hakunilan kirjasto on tuomassa vastaavan palapelin kirjastotilaan, jahka presidentinvaalien äänestys on ohitse.