Olen Kun kyyhkyset katosivat -teoksen varauslistalla numerolla 315. Kirjoja on yhteensä n. 550. Miksi en ole saanut teosta?

Kysytty

Olen Kun kyyhkyset katosivat -teoksen varauslistalla numerolla 315. Kirjoja on yhteensä n. 550. Miksi en ole saanut teosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaikki 548 kappaletta ovat tällä hetkellä lainassa. Osa kirjoista on bestsellereitä, joita ei voi varata, joten ne eivät liiku varausjonossa lainkaan. Laskin nopeasti ja sain bestsellereiden määräksi 176, joten varauslistalla liikkuvia kirjoja on 372. Varattujen kirjojen laina-aika on 4 viikkoa. Sen jälkeen ne kuljetetaan seuraavaan kirjastoon, jossa ne saattavat odottaa noutoa viikon, hieman sen mukaan kuinka nopeasti asiakas kirjan hakee. Koska olette sijalla 315, saatte kirjan noin kuukauden kuluttua.