Olen kovasti etsinyt vanhaa J. Karjalaisen biisiä, jossa kaatuu punaviiniä matolle. Muistaakseni biisi on vähän progehtava. Mikähän voisi olla biisin nimi?

Kysytty

Olen kovasti etsinyt vanhaa J. Karjalaisen biisiä, jossa kaatuu punaviiniä matolle. Muistaakseni biisi on vähän progehtava. Mikähän voisi olla biisin nimi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ihan täsmälleen hakuehtojasi vastaavaa biisiä en keksinyt.

J. Karjalainen ja Mustat Lasit -yhtyeen samannimisellä esikoisalbumilla vuodelta 1981 on kappale Brando soitti congarumpuja. Siinä on loppupuolella puheenomainen osa, jossa sanotaan: ”kokolattiamatolla on kaatunut shamppanjalasi”.

Voisikohan kyse olla tuosta kappaleesta?

1 ääntä

Kommentit

Se se oli! Kiitos!