Olen kirjoittanut pari rukoa, olen mllemmista saanut ihan älyttömät kehut. Yksi sanoo että linun pitäisi jukkaista tekstejäni. Mutta missä ja miten? En tiedä…

Kysytty

Olen kirjoittanut pari rukoa, olen mllemmista saanut ihan älyttömät kehut. Yksi sanoo että linun pitäisi jukkaista tekstejäni. Mutta missä ja miten? En tiedä tästä yhtään litään, olen tääpysin ummikko runojen kanssa tämän suhteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tekstejä, joita toivoo julkaistavan voi lähettää kirjakustantamon kustannustoimittajan arvioitavaksi. Voi myös lähettää teoksia arvioitaviksi esim. Nuoren Voiman Liiton arvostelupalveluun ks. Suomen kirjailijaliiton sivustolta ohjeita ja muitakin vinkkejä, ks. https://kirjailijaliitto.fi/kirjailijalle/aiotko-kirjailijaksi/