Olen kiinnostunut varhaisesta eli ennen noin 1850-lukua tapahtuneesta puutavarakaupasta. Aiheesta löytyy melko hyvin julkaisuja ja kirjoja suomeksi, mm…

Kysytty

Hei, Olen kiinnostunut varhaisesta eli ennen noin 1850-lukua tapahtuneesta puutavarakaupasta. Aiheesta löytyy melko hyvin julkaisuja ja kirjoja suomeksi, mm. Ahvenainen, Suomen Sahateollisuuden historia ja englanniksi mm. Åström, From Tar to Timber.
En ole juuri löytänyt ruotsalaisia ja ruotsiksi kirjoitettua teoksia, ja olisin kiinnostunut löytämään ruotsiksi kirjoitettuja julkaisuja. Voisitteko auttaa tällaisen teoksen tai artikkelin löytämisessä?

Vastaus

Vastattu

Etsitkö tietoa jo Finna.fi -hakupalvelusta? Tässä esimerkkihaku sahateollisuus 1800-luku ja kielivalintana ruotsi
https://www.finna.fi/Search/Results?limit=0&lookfor=sahateollisuus&type=AllFields&filter%5B%5D=%7Elanguage%3A%22swe%22
tai puutavarakauppa 1800-luku ja kielenä ruotsi:
https://www.finna.fi/Search/Results?lookfor=puutavarakauppa+1800-luku&type=AllFields&filter%5B%5D=%7Elanguage%3A%22swe%22&limit=20&sort=relevance%2Cid+asc

Olisiko näistä mitään apua?