Olen jonottanut Noidan käsikirjaa noin 1,5 vuotta, ja nyt yhtäkkiä kirjan eräpäiväksi on merkattu 15.7.2015. Mitähän tuo mahtaa meinata?

Kysytty

Olen jonottanut Noidan käsikirjaa noin 1,5 vuotta, ja nyt yhtäkkiä kirjan eräpäiväksi on merkattu 15.7.2015. Mitähän tuo mahtaa meinata?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastoissa on valitettavasti tätä 80-luvulla ilmestynyttä kirjaa jäljellä enää tämä yksi kappale. Varaajia on paljon, joten sinäkin olet joutunut odottamaan vuoroasi hyvin pitkään. Odotusaikaa pidentää juuri nyt vielä se, että kirja on tällä hetkellä remontissa olevan Suutarilan kirjaston kirja. Suutarilan kirjasto on suljettu loppuremontin ajan, eli 15.4.-8.7.2015 (http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Suutarilan_kirjasto), ja Suutarilan kirjoilla on tavallista pidempi laina-aika. Siitä siis tuo eräpäivä.

Olet kirjan seuraava varaaja, joten saat kirjan, kun edellinen lainaaja sen palauttaa.

Kirja on niin vanha, että sitä ei ole enää myynnissä, joten emme valitettavasti voi hankkia sitä enää lisää.