Olen jättämässä graduni lopputarkistukseen ja tarvitsisin lähdeluettelooni: Sininen kirja 4. 1929 -lehdestä Ernst Nevanlinnan artikkelin nimen. Sitä ei…

Kysytty

Hei
Olen jättämässä graduni lopputarkistukseen ja tarvitsisin lähdeluettelooni: Sininen kirja 4. 1929 -lehdestä Ernst Nevanlinnan artikkelin nimen.
Sitä ei lainata. Se on pysyvästi Pasilan kirjavarastossa, enkä pääse silmieni harmaakaihin vuoksi matkaamaan Pasilaan. Pystyisinkö selvittämään asian tällä keinoin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Artikkelin nimi on "N. s. amerikkalaistuminen", ja se on siis vuoden 1929 Sininen kirja - lehdessä, huhtikuun numerossa, s. 9-12.