Olen ilmoittautunut Jyväskylän yliopiston Taloustieteen peruskurssille verkossa etänä. Ensimmäinen tentittävä oppikirja on: Begg, D., Vernasca, G., Fisher, S …

Kysytty

Olen ilmoittautunut Jyväskylän yliopiston Taloustieteen peruskurssille verkossa etänä. Ensimmäinen tentittävä oppikirja on: Begg, D., Vernasca, G., Fisher, S & Dornbusch, R. 2020 Economics. McGraw-Hill Education 12. Education 12. edition, ISBN-1. 9781526847393 (Nämä tiedot sain Jyväskylän yliopistosta). Haluan lainata kirjan tai ostaa sen käytettynä. Etsin kaikkien kirjastojen Kirjastot.fi Monihaku -sivuilta, enkä löytänyt kirjaa mistään. Voisitteko auttaa minua kirjan löytämisessä! Sen hankkimisella on kiire.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tästä kirjasta on useita painoksia. Tätä uusinta, vuoden 2020 painosta on hakupalvelu Finnan mukaan vain Laurea-ammattikorkeakoulun Hyvinkään ja Lohjan kirjastoissa sekä Seinäjoen ammattikorkeakoulun kirjastossa. Alla linkki hakutulokseen:

https://www.finna.fi/Search/Results?sort=relevance&bool0%5B%5D=AND&look…

Voit kysyä kirjaa kaukolainaan oman kirjastosi kautta. Alla linkki tietoihin Keravan kirjaston kaukopalvelusta:

https://www.kerava.fi/palvelut/kirjastokulttuuri-ja-museot/kirjasto/lai…

Kirja on verkon kautta ostettavissa, mutta ehkä kirjan uutuuden takia sitä ei näyttänyt ainakaan tällä hetkellä myytävän käytettynä.