Olen ikäväkseni mahdollisesti hukannut kirjaston kirjan. Kyseessä on Elokuvan runousoppia -niminen kirja, kirjoittajina Vacklin, Rosenvall ja Nikkinen…

Kysytty

Olen ikäväkseni mahdollisesti hukannut kirjaston kirjan. Kyseessä on Elokuvan runousoppia -niminen kirja, kirjoittajina Vacklin, Rosenvall ja Nikkinen. Paljonko tällaisesta mokasta joutuu pulittamaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjan korvaushinta on 27 euroa. Jos saat kuitenkin samanlaisen hankittua divarista tai muualta halvemmalla, sekin käy.