Olen huomannut, että keskustan Kirjasto 10:ssä on paitsi flyygeli, myös konsertteja silloin tällöin. Millä perusteella esiintyjät valitaan? Voiko esiintyjäksi…

Kysytty

Olen huomannut, että keskustan Kirjasto 10:ssä on paitsi flyygeli, myös konsertteja silloin tällöin. Millä perusteella esiintyjät valitaan? Voiko esiintyjäksi hakea kuka tahansa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Käytäntö esiintymispolitiikan suhteen on vapaa. Pääsääntöisesti flyygeliä ovat käyttäneet eri musiikkiopistojen oppilaat sekä eri tapahtumiin (kuten esim. Love Records) liittyvät artistit.

Soitin on vapaasti asiakkaiden käytettävissä, joskin etukäteen täytyy sopia käytännön asioista kuten ajankohdasta sekä esitettävästä ohjelmistosta. Valitettavasti ulkopuolisia esiintyjiä on ollut hieman nihkeästi tähän mennessä. Mikäli haluat siis tulla esiintymään, kannattaa ottaa suoraan yhteyttä Kirjasto 10:n tapahtumista vastaavaan henkilöön eli Päivi Tossavaiseen.