Olen hukannut vaski-kirjastokorttini. Muistan kuitenkin tunnukseni, ja pääsen kirjautumaan nettisivuille. Olisiko minulle mahdollista lähettää uusi…

Kysytty

Hei! Olen hukannut vaski-kirjastokorttini. Muistan kuitenkin tunnukseni, ja pääsen kirjautumaan nettisivuille. Olisiko minulle mahdollista lähettää uusi kirjastokortti vai miten onnistun saamaan uuden?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Saat uuden kortin käymällä missä tahansa Vaski-kirjastossa silloin kun siellä on henkilökunta paikalla. Ota mukaan kuvallinen henkilöllisyystodistus, kortti tehdään sinulle odottaessa. Mikäli sinulla on ollut uudentyyppinen Vaski-kortti entuudestaan, uuden kortin hinta nyt keväällä 2018 on 2 €.

Kirjastojen aukioloajat täältä: https://vaski.finna.fi/