Olen hukannut kirjastokorttini. Jos kuoletan sen ja tilaan uuden, miten käy varaamani kirjat joihin olen jonottanut?

Kysytty

Hei, olen hukannut kirjastokorttini. Jos kuoletan sen ja tilaan uuden, miten käy varaamani kirjat joihin olen jonottanut,?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vain kortin numero muuttuu asiakastiedoissa ja muu pysyy. Ei siis syytä huoleen.