Olen hävittänyt kirjastokorttini, miten saan uuden ja mitä se maksaa? Olen tulossa lainaamaan tällä tai ensi viikolla yhtä kirjaa, saanko lainattua sen suoraan…

Kysytty

Hei,

Olen hävittänyt kirjastokorttini, miten saan uuden ja mitä se maksaa?
Olen tulossa lainaamaan tällä tai ensi viikolla yhtä kirjaa, saanko lainattua sen suoraan vai tarvitseeko ensin odottaa esimerkiksi uuden kortin saapumista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Saat uuden kirjastokortin mistä tahansa HelMet-kirjastosta. Sinulla pitää olla mukana kuvallinen henkilötodistus. Kadonneen kirjastokortin uusiminen maksaa aikuisilta kolme euroa ja lapsilta kaksi euroa. Saat uuden kortin heti, sitä ei siis tarvitse odottaa, joten pääset saman tien myös lainaamaan.

http://www.lib.hel.fi/fi-FI/kirjastokortti/