Olen etsinyt vuosikausia runokirjaa, jonka kannessa/nimessä oli Pierrot. Runossa, jota kaipaan, on ainakin sanat: Kun tapiirilla oli tanssiaiset.....en tanssi…

Kysytty

Olen etsinyt vuosikausia runokirjaa, jonka kannessa/nimessä oli Pierrot. Runossa, jota kaipaan, on ainakin sanat: Kun tapiirilla oli tanssiaiset.....en tanssi kanssas, koska haiset niin kamalasti valkosipulille.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mirkka Salon runokirjan nimi on Olen niinkuin Pierrot, mutta tapiirirunoa siinä ei ole. Michel Tournierin kuvakirja on nimeltään Pierrot ja yön salaisuudet, mutta se ei ole runomuotoinen eikä siinäkään ole tapiiria. Valitettavasti muita suomenkielisiä kirjoja, joiden nimessä olisi Pierrot, emme löytämeet.