Olen etsinyt netistä Matti Eskon laulun sanoja kappaleeseen lämmin hellä pehmoinen. Ei löydy, mistähän löytäisin?

Kysytty

Olen etsinyt netistä Matti Eskon laulun sanoja kappaleeseen lämmin hellä pehmoinen. Ei löydy, mistähän löytäisin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulun sanat löytyvät nuotista Kesähitit ja kevään sävelet, Musiikki Fazer, 1984.
Nuottia ei ole Lahden kaupunginkirjastossa, mutta Helsingissä , esim. Pasilan, Pukinmäen, Töölön lähikirjastoissa sekä Vantalla sekä Tampereella. Sieltä se on mahdollista kaukolainata.

Pirjo Ojala, Musiikkiosasto, Lahden kaupunginkirjasto