Olen etsinyt lastenkirjaa, jota minulle luettiin joskus 90-luvun alkupuolella. Kirja sijoittui jonkinlaiselle avaruusasemalle. Kirjan tarina eteni omien…

Kysytty

Olen etsinyt lastenkirjaa, jota minulle luettiin joskus 90-luvun alkupuolella. Kirja sijoittui jonkinlaiselle avaruusasemalle. Kirjan tarina eteni omien valintojen mukaan siirtymällä tietylle sivulle.

Yhdellä sivulla oli poika, joka pyysi apua, kyytiä tms. mutta tässä kohti piti huomata, että kyseessä on kaksoisolento. Kaksoisolennoksi sen tunnisti kuudesta sormesta.

Mikähän kirja voisi olla kyseessä?

Vastaus

Vastattu

Kyseessä voisi ehkä olla vuonna 1986 ilmestynyt Raymond (R.A.) Montgomeryn Matka avaruudessa.

Kirja kuuluu "Valitse oma seikkailusi" -sarjaan.