Olen etsinyt jo pitkään kirjaa, joka kertoo nuoresta (/aikuisesta), joka ei vain löydä rakkautta

Kysytty

Olen etsinyt jo pitkään kirjaa, joka kertoo nuoresta (/aikuisesta), joka ei vain löydä rakkautta. Olen vihdoin löytänyt yhden kappaleen, joka täyttää kaikki odotukset ja ajatukset: Conan Grayn "People Watching". Onko olemassakaan kirjaa, jonka päähenkilöllä ei ikinä ole ollut parisuhdetta, ei treffejä, vaikka hän olisi yrittänytkin jne.? Kirjan ei edes tarvitse kertoa tästä puutteesta, kunhan vihdoin voitaisi normalisoida se, että iso osa nuorista kokee esim. ensisuudelmansa vasta paljon myöhemmin, mitä valtava osuus kirjoista väittää.

Vastaus

Vastattu

Tässä joitakin kirjavinkkejä.

Lindroth, Malin: Vanhapiika : tahattomasti yksinäisen tarina

Murata, Sayaka: Lähikaupan nainen

Mäkinen, Outi: Karu planeetta : kirja rakkauden kaipuusta

Ramslie, Lars: Fatso

Saastamoinen, Anni: Sirkka

Sievinen, Pia: Näkymätön