Olen etsinyt fantasia kirjaa, jonka oli kirjoittanut suomalainen esikoiskirjailija ajanvälillä 2017- 2021. Kirja alkoi siten että tyttö/nuori nainen) istuu…

Kysytty

Olen etsinyt fantasia kirjaa, jonka oli kirjoittanut suomalainen esikoiskirjailija ajanvälillä 2017- 2021. Kirja alkoi siten että tyttö/nuori nainen) istuu nurmella järven rannassa ( jossain mökillä kisällä? ja putoaa rinnaiseen maailmaan. Maailmassa ei tunneta tulitikkuja eikä kuulakärkikynää. Eikä tyttö saisi tuoda mitään meidän maailmasta.Toisessa osassa tuodaan keksintönä myös kuumailmapallot. Joku on myös vakoilijana?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjat ovat Jenny ja Teemu Sormusen Faol ja Sephek Khaos.