Olen aikaisemmin saanut opera-selaimeeni tiedot uusista cd-levyistä, mutta olen kadottanut toiminnon koska piti asentaa uusi selain operan jatkuvan…

Kysytty

hei!
olen aikaisemmin saanut opera-selaimeeni tiedot uusista cd-levyistä, mutta olen kadottanut toiminnon koska piti asentaa uusi selain operan jatkuvan jumittamisen vuoksi. nyt on käytössä mozilla firefox 12.0 ja tarvitsisin apua ja neuvoa miten jälleen saada em uusien musiikkihankintojen lista selaimeeni. voisitteko ystävällisesti neuvoa?
olisin myös halukas pääsemään käsiksi aikaisempiin cd-levylistoihin (klassinen, pop & rock, blues etc) siinä muodossa jossan ne erittäin selkeässä muodossa näkyvät selaimessa. onko mahdollista saada aikaisempien vuosien listat näkyviin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olet siis tilannut HelMet-verkkokirjaston kautta tiedot uusista CD-levyistä RSS-syötteenä. Helsingin kaupunginkirjastossa on käytössä ainoastaan Internet Explorer -selain, joten emme pääse kokeilemaan, miten syötteiden tilaaminen Firefox-selaimella tarkalleen tapahtuu. Ehkä sinun kannattaa vain klikata haluamasi uutusluettelon kohdalla ja tilata/hyväksyä syöte http://www.helmet.fi/search*fin/3 .

Firefoxin ominaisuuksista kerrotaan esimerkiksi tällä verkkosivulla http://www.mozilla.org/fi/firefox/features/ .

Mikäli olet poistanut Opera-selaimen koneeltasi ovat aiemmat uutuuslistatkin luultavasti poistuneet koneeltasi. Aiempien vuosien listat eivät ole saatavilla enää HelMet-verkkokirjaston kautta.