Olen aikaisemmin saanut kysymyksiini todella hyviä vastauksia (suuret kiitokset!) joten käännyn jälleen puoleenne: osaatteko neuvoa kirjoja, joita vanhempi…

Kysytty

Hei!
Olen aikaisemmin saanut kysymyksiini todella hyviä vastauksia (suuret kiitokset!) joten käännyn jälleen puoleenne: osaatteko neuvoa kirjoja, joita vanhempi voisi lukea kohta kuusivuotiaalle, lukemaan opettevalle lapselle?
Poikani on kiinnostunut mm. eläimistä, avaruudesta, roboteista ja hauskoista seikkailutarinoista. Esimerkiksi Lattesiiliin seikkailut ja Tatu ja Patu-kirjat ovat olleet suuressa suosiossa, eli jotain samankaltaista olisi nytkin hakusessa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Kiva kuulla, että vinkit ovat olleet mieluisia. Tässä lisää lastenosaston kirjavinkkejä, lista vie suoraan saatavuustietoihin Vaski-järjestelmässä.  https://vaski.finna.fi/List/636470