Olemme muuttamassa 2v lapsen kanssa ulkomaille. Mitkä kirjat sopisivat tälläisen elämänmuutoksen käsittelyyn lapsen kanssa?

Kysytty

Olemme muuttamassa 2v lapsen kanssa ulkomaille. Mitkä kirjat sopisivat tälläisen elämänmuutoksen käsittelyyn lapsen kanssa?

Vastaus

Vastattu

Suosittelen kokeilemaan seuraavia kirjoja, joissa käsitellään muuttoa uuteen kotiin ja ystävystymistä, vaikka yhteistä kieltä ei vielä olisi.

Nicola O'Byrne: Missä meidän koti on, Isäkarhu?

Kristiina Louhi: Tompan uusi koti

Sanna Pelliccioni: Onni-poika saa uuden ystävän