Oisiko mahdollista saada tietoa kirjailijaan Marja-Liisa Heinoon?

Kysytty

Oisiko mahdollista saada tietoa kirjailijaan Marja-Liisa Heinoon?

Vastaus

Vastattu

Vaikka oletkin löytänyt erilaisia nettisivuja, listaan silti vielä muutaman sivun:
Marja-Liisa Heino Kirjasammossa
Marja-Liisa Heinon kotisivu
Dekkarinetti

Näiltä sivuilta löydät tiedot hänen kaikista kirjoistaan, palkinnoista ja elämänkulusta. Sivut ovat varsin luotettavia.

Jos haluat kysyä hänen yhteystietojaan voit kysyä niitä kustantajalta:
Kustannus-Mäkelä
Puh. (09) 2257 995
Sähköpostit
makela@kustannusmakela.fi

Marja-Liisa Heinon kirjoista on julkaistu kirjallisuusarvosteluja eri lehdissä. Näitä vanhempia lehtiä voit kysyä kirjastostasi.

  • Kiltin tytön karski rikosromaani : Marja-Liisa Heinon esikoiskirja syntyi tutkimusten tuloksena / Helsingin Sanomat 2006-02-21 (Enkelimies)
  • Vankilakundin ajatuksia kirjastotädin koneesta. Marja-Liisa Heinon esikoinen kertoo kirjailijalle vieraasta, mutta kiehtovasta maailmasta / Johanna Vehkoo. Aamulehti 2006-02-04
  • Raikkaasti erilainen maahanmuuttajadekkari / Salla Porra.  Ruumiin kulttuuri 32 (2015) : 1, s. 66-67
  • Romanipoliisi kohtaa sarjaraiskaajan / Lumi Tirronen. Ruumiin kulttuuri 30 (2013) : 2, s. 69 (Astuit väärään autoon).