Oi voi! Liekö ohjelma jo poistunut Areenasta tai hakukoneeni epäkunnossa - vaan olisikohan tätä kautta löytyvissä apua? Jokin aikaa sitten Riikan Mielenmaisema…

Kysytty

Oi voi! Liekö ohjelma jo poistunut Areenasta tai hakukoneeni epäkunnossa - vaan olisikohan tätä kautta löytyvissä apua?

Jokin aikaa sitten Riikan Mielenmaisema taikka Susanna Vainiolan Kissankehdossa soiteltiin suomi-kotiseutu-isänmaa -teemainen lähetys, jossa soitettiin mm. Ege Zulun musiikkia (kappaleena Oi mamme Helsinki). Minun piti ottaa ohjelman soittolista talteen jo aiemmin - vaan lienenkö myöhästynyt. Voi minua! Näinä maailmanaikoina värikäs ja monimuotoinen tulokulma aiheeseen oli todella ilahduttava. Mitähän kautta etsintöjä olisi fiksua jatkaa?

Vastaus

Vastattu

Sinun kannattaa ottaa yhteys Yleisradion asiakaspalveluun ja kysyä asiaa sieltä.

Yle asiakaspalvelu:
https://asiakaspalvelu.yle.fi/csp