Nyt Ukrainan sodan aikana ja myös Lähi-idan krisin aikana uutisissa haastatellaan usein Ulkopoliittisen instituutin tutkijoita. Kuinkahan oaljon siellä on tätä…

Kysytty

Nyt Ukrainan sodan aikana ja myös Lähi-idan krisin aikana uutisissa haastatellaan usein Ulkopoliittisen instituutin tutkijoita. Kuinkahan oaljon siellä on tätä porukkaa kun tuntuu että melkein joka uutislähetyksissä esiintyy joku uusi "kasvo" entisten lisäksi, asiantuntijoita kyllä kaikki

Vastaus

Vastattu

Ulkopoliittisen instituutin henkilökuntasivulta on nähtävissä, että tutkijoina instituutissa työskentelee vuoden 2023 lokakuussa kaikkiaan 56 henkilöä, mukaan lukien vierailevat tutkijat, virkavapaalla oleva johtaja Mika Aaltola sekä vt. johtaja Samu Paukkunen. Näiden lisäksi henkilökuntaa on hallinnossa ja Ulkopolitiikka-lehden toimituksessa.

Henkilöt | FIIA – Finnish Institute of International Affairs