Nyt tulee aika kinkkinen kysymys. Kuulin eilen yhden kappaleen jossa kertosäe menee:I can't/don't make you happy anymore tyyli on soul/soulblues ja laulaja on…

Kysytty

Nyt tulee aika kinkkinen kysymys. Kuulin eilen yhden kappaleen jossa kertosäe menee:I can't/don't make you happy anymore tyyli on soul/soulblues ja laulaja on mies. Kiinnostaisi tietää kuka tämän kappaleen esittää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

YouTubella on kappale "I can't make you happy anymore", jonka esittäjänä on Michael Hall. Kappale on albumilta Day (1996). https://www.youtube.com/watch?v=4Oo2robGHG0 Olisikohan se etsitty kappale.