Nyt olisi tieto tarpeen: En löydä millään, mistä löytäisin nuotit ja sanat kappaleeseen, joka menee näin: "Minä asun siellä ja sinä asut täällä, joku asuu…

Kysytty

Hei,

Nyt olisi tieto tarpeen:

En löydä millään, mistä löytäisin nuotit ja sanat kappaleeseen, joka menee näin:

"Minä asun siellä ja sinä asut täällä, joku asuu tunturin päällä.
Sama maa on meillä ja metsän eläimillä, kaikilla on kotimaa..."

Olisipas hienoa, josta tämän tiedon saisin!

Kiitos jo ennalta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulu on Petter Ohlsin Kotimaa. Sen sanat ja nuotit löytyvät Lasten toivelaulukirjasta (toimittaneet Liisa Ahokas ja Ulla Mattsson) ja Musiikin aika 3-4 -kirjasta. Kirjat saa lainaan Helmet-kirjastoista:

http://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__Sohls%20kotimaa__Orightresul…