Nyt kun Yle on mukana vastaamassa, niin rohkenen kysellä tällaisen ehkäpä minisarjan perään. Sitä esitettiin televisiossa pari-kolmekymmentä vuotta sitten…

Kysytty

Nyt kun Yle on mukana vastaamassa, niin rohkenen kysellä tällaisen ehkäpä minisarjan perään. Sitä esitettiin televisiossa pari-kolmekymmentä vuotta sitten. Muistelen, että ohjelman nimi olisi ollut 'Nuoren Julian unelma onnesta'. Juoni oli sellainen, että nuori tyttö joutuu vastoin omaa tahtoaan itseään vanhemman miehen kanssa naimisiin, rakastuu sitten omanikäiseensä mieheen ja murhaa aviomiehensä. Julia tuomitaan siitä kuolemaan. Muistaisiko joku tämän ohjelman ja perustuuko se johonkin kirjaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti en tällä kertaa pystynyt jäljittämään ohjelmaa Ylen lähettämien ohjelmien joukosta. Kollegatkaan eivät muistaneet kuvauksen mukaista ohjelmaa, ja muutkin etsintäyritykset tuottivat vesiperän. Pahoittelut!