Nyt kun korona epidemia on sulkenut kirjastot kuinka palautetaan lainatut aineistot?

Kysytty

Hei
Nyt kun korona epidemia on sulkenut kirjastot kuinka palautetaan lainatut aineistot?

Vastaus

Vastattu

Helsingin kaupunginkirjastossa lainoja ei voi palauttaa sulun aikana. Lainat eivät eräänny 16.3.–13.5.2020. Jos lainaa ei ole uusittu tai palautettu eräpäivään mennessä, kirjasto jatkaa laina-aikaa.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Uutispalat/Kirjastoasioinnista_koronavirusepidemian(208997)