Nykypäivinä alkaa olla 80-luku muotia, esimerkiksi muhkeat kampaukset. Mutta millä ihmeellä sellainen iso sivu-kihara-kampaus tehdään kotona? MInulla on pitkä…

Kysytty

Nykypäivinä alkaa olla 80-luku muotia, esimerkiksi muhkeat kampaukset.
Mutta millä ihmeellä sellainen iso sivu-kihara-kampaus tehdään kotona?
MInulla on pitkä tukka, kartiokiharrin ja paljon hiuslakkaa, vaan eipä tuollainen Farrah Fawcett- Majors tai Jane Fonda kampaus onnistu!

Vastaus

Vastattu

Jotta kampaus onnistuisi, hiukset tulisi olla edestä leikattu kerroksittain. Mikäli ne ovat tasapitkät, kiharat eivät nouse niin kuohkeiksi. Ensimmäisellä alla olevalla videolla näkyy, miten hiustyyli leikataan ja laitetaan. Laittamiseen käytetään runsaasti muotovaahtoa ja muotoillaan kiharakampaus kasvojen ympärille joko hiustenkuivaajan ja harjan tai kihartimen avulla. Toinen linkki on toiseen opastusvideoon, miten kampauksen saa tehtyä kotona.

YouTube: The Farrah Fawcett Haircut Tutorial https://www.youtube.com/watch?v=iTdvYnYnUeQ

YouTube: How To Get Farrah Fawcett Hair https://www.youtube.com/watch?v=e7756lo2m-o