Nykyisistä kansanedustajista Erkki Tuomioja, Paavo Väyrynen ja Pertti Salolainen ovat olleet eduskunnassa vuonna 1970. Kuka oli viimeinen kansanedustaja, joka…

Kysytty

Nykyisistä kansanedustajista Erkki Tuomioja, Paavo Väyrynen ja Pertti Salolainen ovat olleet eduskunnassa vuonna 1970. Kuka oli viimeinen kansanedustaja, joka on ollut eduskunnassa 1960-luvulla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

1960-luvuilla kansanedustajauransa aloittaneet Ensio Laine ja Pentti Mäki-Hakola toimivat kansanedustajina vuoteen 1995 asti.

Kansanedustajien tietoja voi tarkistaa Eduskunnan sivulla olevasta luettelosta. https://www.eduskunta.fi/FI/kansanedustajat/entiset_kansanedustajat/Siv…