Nurmijärvellä sijainnut Savitorppa toimi aikanaan keramiikan pajana ja taiteilijakotina. Mikä on rakennuksen nykytilanne?

Kysytty

Nurmijärvellä sijainnut Savitorppa toimi aikanaan keramiikan pajana ja taiteilijakotina.
Mikä on rakennuksen nykytilanne? Onko se yksityisomistuksessa vai mitä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysyin tätä Nurmijärven kunnalta, mutta selvitystyö näyttää kestävän. Ilmeisesti talo ei ole kunnan omaisuutta.

Se on kuitenkin merkitty Nurmijärven rakennusperintöselvitykseen suojeltavaksi rakennukseksi.

Vastaus saapuikin jo muutaman päivän odotuksella. Kiinteistön omistaa nykyään Ahlströ Antti kuolinpesä. Yhteystietoja ei ole saatavissa.

0 ääntä

Kommentit

Savitorpan kiinteistö myynnissä. Huonossa kunnossa.