Nuottikirja tai -vihkonen, jossa olisi Matti Porolan sävellys tai ainakin sanoitus Pieni hentoinen? Laulu alkaa sanoilla: Pienoisesta siemenestä kasvaa suuri…

Kysytty

Nuottikirja tai -vihkonen, jossa olisi Matti Porolan sävellys tai ainakin sanoitus Pieni hentoinen? Laulu alkaa sanoilla: Pienoisesta siemenestä kasvaa suuri puu. Lumen hennon hiutaleista hanget muotoutuu jne.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulu löytyy seuraavasta nuottijulkaisusta:
Porola, Matti, (säv.) Kaikenlaista olevaista--eli Ötökkämusikaali ja muitakin lauluja. Dharma-kustannus, Ylhäinen, c1997, 1 sävelmäkokoelma, [18] s., 30 cm 952-9824-06-8 ISMNM-9001632-0-2

Nuottijulkaisu on saatavissa ainakin Helsingin kaupunginkirjastosta. Myös Tampereen kaupunginkirjaston kokoelmiin se näyttää kuuluvan, ja hyllytilanteen voit tarkastaa heidän tietokannastaan.