Nuorten kirja jota luin 1990 luvulla, päähenkilöinä 2 tyttöä joiden lempinimet olivat Tikku ja Takku. Olivat jollain leirillä tms. Ehkä hevosiin liittyvä?

Kysytty

Nuorten kirja jota luin 1990 luvulla, päähenkilöinä 2 tyttöä joiden lempinimet olivat Tikku ja Takku. Olivat jollain leirillä tms. Ehkä hevosiin liittyvä?

Vastaus

Vastattu

Hei, kyseessä voisi olla Tuulikki Ojasen Annen ensimmäinen leiri.

Anne lähtee kirjassa ratsastusleirille, jossa tapaa tytön nimeltä Takku. Takku antaa Annelle lempinimeksi Tikku. Pääset varaamaan kirjan Vaara-kirjastojen verkkokirjastosta: https://vaara.finna.fi/Record/vaarakirjastot.31083