Noin vuosi sitten tai 1.5v sitten näin dokumentin Suomessa olevasta nudistiklubista. minkä niminen tämä on ja missä voin katsoa sen?

Kysytty

Noin vuosi sitten tai 1.5v sitten näin dokumentin TV:ssä tai facebookissa. Se kertoi Suomessa olevasta nudistiklubista joka sijaitsi n 200 km Helsingistä, Tampereen suunnalla. Siinä kerrottiin, että kauan on ollut käytössä, ja oli klubin tyylinen johon pääsi jäseneksi tutun kautta. Oli kaiken ikäisiä ihmisiä, pariskuntia. Ehkä oli TV:stä tämä. Haluaisin uudestaan nähdä sen, minkä niminen tämä on ja missä voin katsoa sen?

Vastaus

Vastattu

Olisikohan kyse Perjantai-dokkarista Ilkosillaan (2017). Se on yhä nähtävissä Yle Areenassa

Ohjelma kertoo Luonnonmukaiset yhdistyksestä, joka täytti 2017 30 vuotta. Linkki Ylen artikkeliin 2017