Noin viikko ennen äitienpäivää Aamulehdessä oli juttu Kurun metsäoppilaitoksen kansainvälisestä eräopaskoulutuksesta. Löytyyköhän viite jo Aleksista? Missä…

Kysytty

Noin viikko ennen äitienpäivää Aamulehdessä oli juttu Kurun metsäoppilaitoksen kansainvälisestä eräopaskoulutuksesta. Löytyyköhän viite jo Aleksista? Missä pääkaupunkiseudun on Aamulehti luettavissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aleksissa ei vielä ole viitettä kyseisestä artikkelista. Aamulehti on luettavissa esimerkiksi Leppävaaran kirjastossa, missä Aamulehdestä säilytetään kuluvan kuukauden ja kahden edellisen kuukauden numerot. Kirjasto sijaitseen kauppakeskus Sellossa, osoitteessa Leppävaarankatu 9. Aamulehteä tulee myös Kirjasto Omenaan ja Tapiolan kirjastoon, mutta niissä säilytetään vain kahden viikon numerot. Lisäksi Tapiolan kirjasto on remontin vuoksi suljettuna 22.5. alkaen. Aamulehteä tilataan myös useisiin Helsingin ja Vantaan kirjastoihin sekä Kauniaisten kaupunginkirjastoon; säilytysajat vaihtelevat kirjastoittain yhdestä viikosta kolmeen kuukauteen.