No niin, TAAS on hukassa se ilmainen sivu, josta saa vinkkejä saman tyylisiin kirjoihin. EI ole listaa, vaan ylhäällä hakukenttä, johon kirjoitan nimen ja alle…

Kysytty

No niin, TAAS on hukassa se ilmainen sivu, josta saa vinkkejä saman tyylisiin kirjoihin. EI ole listaa, vaan ylhäällä hakukenttä, johon kirjoitan nimen ja alle tulee nimi keskelle ja siihen säteittäin niitä, jotka eniten muistuttaa.
Kiitos ja anteeksi! Nyt laitan lapulle muistiin.

Vastaus

Vastattu

Tarkoitat varmaan tätä kirjallisuuskarttaa: https://www.literature-map.com/