Niina Junttinen on kirjoittanut tänä keväänä ilmestyneen kirjan lasten ja nuorten yksinäisyydestä. En löytänyt kirjaa Kyyti-haulla. Eikö sitä todellakaan ole…

Kysytty

Hei! Niina Junttinen on kirjoittanut tänä keväänä ilmestyneen kirjan lasten ja nuorten yksinäisyydestä. En löytänyt kirjaa Kyyti-haulla. Eikö sitä todellakaan ole ostettu kirjastoon?
Kysyy: Villi Rilli

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämä kirja "Kavereita nolla" (Tammi 2015) ei löytynyt varmaankaan sen takia, että tekijän sukunimi on Junttila, ei Junttinen. Kannattaa siis yrittää uudelleen :)

Heikki Poroila
Tikkurilan kirjasto