Nelosella pyöri vuonna 2002 ohjelma Ongelmia paratiisissa. Muistatteko sen englanninkielistä nimeä? Palaakohan sekin vielä telkkariin tai Youtubeen?

Kysytty

Hei!

Nelosella pyöri vuonna 2002 ohjelma Ongelmia paratiisissa. Muistatteko sen englanninkielistä nimeä? Palaakohan sekin vielä telkkariin tai Youtubeen?

Vastaus

Vastattu

Hei,

Sarja on kanadalainen ja sen alkuperäinen nimi on Paradise Falls. Näitä vanhoja sarjoja tuskin tulee uudestaan Suomen kanaville. Asiaa voi tietysti kysyä suoraan Nelosen ohjelmistosta vastaavalta.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Onko 2002 esitetty sarja muka vanha? No sitten on turha toivoa esim. Columboa, Sheriffi Mc Cloudia, Bonanzaa tms. todella hyviä sarjoja enää. Sitäpaitsi, eihän ole kuin muutama vuosi, kun TV:stä tuli 60-luvun Batman ja GreenHornet, joten ainakin muutamia hyviäkin sarjoja vielä joskus sillointällöin esitetään.