Mitkä päiväkodit yhdistyvät Viherkallion uuteen päiväkotiin?

Kysytty

Nelisen vuotta sitten puretun Viherkallion päiväkodin tilalle Viherkalliontielle, Viherlaaksoon, Espooseen rakennettavaan päiväkotiin yhdistyy kolme päiväkotia, viereisen Kotkabaarin terassintiedon perusteella. Eli mitkä kolme päiväkotia?

Vastaus

Vastattu

Espoon kaupungin hankesivusto kertoo:"Viherkallion päiväkodin tontille toteutetaan Viherkallion ja Viherrannan päiväkodit korvaava uudisrakennus. Hanke korvaa samalla tontilla sijainneen, vuonna 1974 käyttöönotetun huonokuntoisen Viherkallion päiväkodin sekä läheisen, vuodesta 2018 poiskäytöstä olleen Viherrannan päiväkotirakennuksen. Molemmat rakennukset on purettu uudisrakennuksen tieltä." Linkki sivulle

eli päiväkoteja on vain kaksi. Kenties terassitieto jakoi isojen ja pienten puolen erikseen yhdessä päiväkodissa?