Näkeekö Eikä yksikään pelastunut -sarjaa jostain? Sitä näytetään aina välillä uusintana, yöllä tosin. Onko se mahdollisesti esimerkiksi dvd:nä?

Kysytty

Näkeekö Eikä yksikään pelastunut -sarjaa jostain? Sitä näytetään aina välillä uusintana, yöllä tosin. Onko se mahdollisesti esimerkiksi dvd:nä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaikuttaa siltä, että joko kysymääsi sarjaa ei ole julkaistu lainkaan DVD:nä tai ainakaan siihen ei ole myönnetty lainausoikeuksia, sillä kirjastot eivät ole sitä hankkineet.

Samasta Agatha Christien alkuteoksesta (Kymmenen pientä neekeripoikaa (julkaistu myös nimillä "Kymmenen intiaania" ja "Eikä yksikään pelastunut") on tehty myös elokuvia. Vaski -kirjastojen kokoelmassa on DVD:nä Peter Collisonin ohjaama elokuva And then there were none / Kymmenen pientä neekeripoikaa. DVD on julkaistu vuonna 2011, alkuperäinen elokuva on vuodelta 1974.