Näinköhän mistään Suomen kirjastosta löytyisi lainaan IGOR SUKHANOV nimisen kirjailijan kirja HISTORY OF RUSSIAN NAVAL DAGGER kirja ?

Kysytty

Näinköhän mistään Suomen kirjastosta löytyisi lainaan IGOR SUKHANOV nimisen kirjailijan kirja HISTORY OF RUSSIAN NAVAL DAGGER kirja ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Löysin tämän komean venäjänkielisen kirjan esittelyn netistä Google-haulla, mutta valitettavasti vaikuttaa siltä, että kirjaa ei ole Suomen kirjastoissa. Tarkistin senkin, että tekijän sukunimi translitteroidaan suomeksi muotoon Suhanov.
Hain teosta Frank-monihaulla maakuntakirjastojen yhteistietokannasta sekä yliopistokirjastojen tietokannasta Lindasta. Erikseen tarkistin vielä Museoviraston ja Maanpuolustuskorkeakoulun kirjastot.
Edes Suomalaisen ja Akateemisen kirjakaupan nettipalveluista ei kirjaa löytynyt, ei tekijän eikä teoksen nimellä.