Näin netistä jossakin vaiheessa, että Lahden musiikkikirjastossa voi digitalisoioda CD-levylle (esim 2X45 minuuttia pitkän puheen) ja siihen voi varata aikaa…

Kysytty

Näin netistä jossakin vaiheessa, että Lahden musiikkikirjastossa voi digitalisoioda CD-levylle (esim 2X45 minuuttia pitkän puheen) ja siihen voi varata aikaa max 2 tuntia
Miten asiassa voi toimia eteenpäin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,
Lahden pääkirjaston musiikkipalveluissa voi todellakin digitoida vhs-kasetteja DVD:lle ja LP-levyjä CD:lle. Voit varata ajan digitointiin tulemalla paikan päälle tai puhelimitse numerosta 044 416 3517. Lisätietoja löydät sivulta https://lastufinna.lahti.fi/digitointi-ja-editointi/.